Specjalista/ka ds. obsługi klienta z j. niemieckim
prywatneDodano: 31 grudnia 2019
|
Do Twoich obowiązków będzie należało: bieżąca obsługa telefoniczna i e-mailowa partnerów, klientów oraz pracowników; utrzymywanie stałych relacji z obsługiwanymi przez dział klientami i partnerami; rozwiązywanie bieżących problemów oraz przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji; utrzymywanie kontaktu z oddelegowanymi do klientów pracownikami. Oczekujemy: wykształcenia średniego lub wyższego; dobrej znajomości języka niemieckiego (warunek konieczny) dobrej znajomości obsługi komputera (pakiet Offi…
- Forma zatrudnienia: pełny etat
- Miejsce pracy: Kraków, małopolskie
- Pracodawca/agencja pracy: InterKadra Sp. z o.o.
Ogłoszenia podobne
Ekspert skarbowy
Izba Administracji Skarbowej w Krakowie Dyrektor poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko: ekspert skarbowy do spraw czynności analitycznych...
Referent
Izba Administracji Skarbowej w Krakowie Dyrektor poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko: referent do spraw obsługi sekretariatu naczelnika...
Pracownik biurowy bez doświadczenia od…
Firma Cyber Center Sp.z.o.o., zatrudni pracowników biurowych. Praca stała lub dorywcza, w stabilnej i perspektywicznej firmie...
4000 zł
(Junior) German-speaking Sales Representative
In January 2014 we have created a regional HR boutique providing recruitment & consulting services in...
Młodszy Specjalista ds. Administracji Międzynarodowej…
CEE Experts by L.M. International Group Sp. z o.o. W styczniu 2014 założyliśmy regionalny butik HR...