
Manager ds. obsługi klienta niemieckojęzycznego
prywatneDodano: 30 grudnia 2019
|
Do Twoich obowiązków będzie należało: strategiczne zarządzanie obszarem związanym z obsługą klienta niemieckojęzycznego; organizowanie i kierowanie pracą zespołu: koordynacja pracy, motywowanie, szkolenia; współtworzenie budżetu sprzedażowego działu; wspieranie zespołu w dopełnianiu warunków zawartych umów handlowych; przygotowywanie i realizacja działań marketingowych; współpraca z pozostałymi działami firmy. Oczekujemy: znajomości j. niemieckiego w stopniu min. C1 – warunek konieczny; min. 2-…
- Forma zatrudnienia: pełny etat
- Miejsce pracy: Kraków, małopolskie
- Pracodawca/agencja pracy: InterKadra Sp. z o.o.
Ogłoszenia podobne
Junior HR Specialist
Who are we looking for? Requirements Fluent English Good analytical...
4 lat temu
Młodszy specjalista działu HR z językiem francuskim
Cpl Jobs jest częścią międzynarodowej grupy Cpl Resources, świadczącej usługi...
4 lat temu
Specjalista ds. kadr i płac
Specjalista ds. kadr i płac Cognor SA oddział Ferrostal Łabędy...
4 lat temu
Rekruter Zdalny (BPO/SSC lub IT) Cała Polska
Cześć :) Poszukujemy kandydatów na stanowisko Zdalny Talent Recruiter Aktualnie...
4 lat temu
Kierownik budowy/Kierownik robót budowlanych
Opis stanowiska: • nadzór oraz kierowaniem budową zgodnie z wymaganiami...
4 lat temu