Manager ds. obsługi klienta niemieckojęzycznego
prywatneDodano: 30 grudnia 2019
|
Do Twoich obowiązków będzie należało: strategiczne zarządzanie obszarem związanym z obsługą klienta niemieckojęzycznego; organizowanie i kierowanie pracą zespołu: koordynacja pracy, motywowanie, szkolenia; współtworzenie budżetu sprzedażowego działu; wspieranie zespołu w dopełnianiu warunków zawartych umów handlowych; przygotowywanie i realizacja działań marketingowych; współpraca z pozostałymi działami firmy. Oczekujemy: znajomości j. niemieckiego w stopniu min. C1 – warunek konieczny; min. 2-…
- Forma zatrudnienia: pełny etat
- Miejsce pracy: Kraków, małopolskie
- Pracodawca/agencja pracy: InterKadra Sp. z o.o.
Ogłoszenia podobne
Młodszy specjalista działu HR z…
Cpl Jobs jest częścią międzynarodowej grupy Cpl Resources, świadczącej usługi w zakresie rekrutacji i HR. Od...
Kierownik budowy/Kierownik robót budowlanych
Opis stanowiska: • nadzór oraz kierowaniem budową zgodnie z wymaganiami prawa budowlanego, wymaganiami klienta oraz zgodnie...
Specjalista ds. kadr i płac
Specjalista ds. kadr i płac Cognor SA oddział Ferrostal Łabędy w Krakowie, ul.Ujastek 1 31-752 Kraków...
Junior HR Specialist
Who are we looking for? Requirements Fluent English Good analytical skills and attention to details Good...
Rekruter Zdalny (BPO/SSC lub IT)…
Cześć :) Poszukujemy kandydatów na stanowisko Zdalny Talent Recruiter Aktualnie rekrutujemy do projektów BPO/SSC oraz IT...